Mehn u sirius? :o

Well, what's new?

Mehn u sirius? :o

Postby Maniac on Wed Feb 18, 2015 6:53 pm

Sup biatches?

Soon V gonna be released and IV will Rest In Peace forever.

That's why I am making a GTA IV COMMUNITY FRAG!!!

Many players like roddy, reaper & diddy play this game since 2009.
So nabs you must be having some GTA Clips!

Although I don't remember playing with some e3 guys even once like abzy, infexion or nekuta coz I was inactive when they used to play and vice versa.
Thats why Im invitng all you nubs to send me clips.

About 15-20 players already sent clips but I didnt check them yet and probly after filtering half of them or more will be deleted so you nubs can send me more!

Some e3 already sent me

Royal (altho I heard he got kicked)
Phantasy (he sent me a rendered vid lol but myb I can use it)
Duality (will send prbly)
Omega (will send)
Outlaw (will send idk hes too lazy)

Editing level will be greater than Damianos and somewhat close to Impy.

I havent made anything quite like what I have in mind coz I didnt had required knowledge earlier but now I certainly can.

The quality is **** but here is my old dualtage with Royal.



It took 5 mins to type this sh!t coz im on phone so atleast leave a reply nubs.

Thanks
Maniac
Maniac
Noob
 
Posts: 14
Joined: Wed Feb 18, 2015 11:58 am
Location: Eritrea

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Phantasy on Thu Feb 19, 2015 10:51 am

use it use it ;)
User avatar
Phantasy
Lieutenant
 
Posts: 82
Joined: Wed Feb 20, 2013 1:47 pm
Location: Warsaw

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Maniac on Thu Feb 19, 2015 12:11 pm

You can send me more if you know how to : )
Maniac
Noob
 
Posts: 14
Joined: Wed Feb 18, 2015 11:58 am
Location: Eritrea

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Nekuta on Thu Feb 19, 2015 4:50 pm

what's actually your gametag? I can't remember it.
Nekuta
Muscle
 
Posts: 43
Joined: Mon Apr 02, 2012 4:51 pm

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Maniac on Thu Feb 19, 2015 6:18 pm

My gamertag is "GTA Maniac" and yes I don't think you remember me coz I probably never played with you. Maybe in 2012 but I dont remember either but at that time Royal was not in e3 and impz used to play too.
Maniac
Noob
 
Posts: 14
Joined: Wed Feb 18, 2015 11:58 am
Location: Eritrea

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Dua1iTy on Thu Feb 19, 2015 7:08 pm

How much clips would u need from me man ? whats the minimum ? 5 ?
anyway i hope that this video will be great ;)
User avatar
Dua1iTy
Lieutenant
 
Posts: 13
Joined: Sun Nov 16, 2014 2:01 pm

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Phantasy on Thu Feb 19, 2015 8:10 pm

ho u cant know my niggah maniac :(((
User avatar
Phantasy
Lieutenant
 
Posts: 82
Joined: Wed Feb 20, 2013 1:47 pm
Location: Warsaw

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Maniac on Fri Feb 20, 2015 3:35 am

I will try my best to make the video a long lasting memory like roddy's "Bullet Train" : )

Since there are around 15 players I wont be able to use more than 2-3 clips per player otherwise the vid will get over an hour long but it's better that you send atleast 5-15 clips from which I will choose the best ones myself : ) . Ohgangggi sent me over 1.5gb of clips lol.

P.S - Why doesn't other nabs reply!!?
Maniac
Noob
 
Posts: 14
Joined: Wed Feb 18, 2015 11:58 am
Location: Eritrea

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Maniac on Fri Feb 20, 2015 4:35 am

Duality! Just saw your vid awesome work man but I never knew your GTA history was too long!
Maniac
Noob
 
Posts: 14
Joined: Wed Feb 18, 2015 11:58 am
Location: Eritrea

Re: Mehn u sirius? :o

Postby Maestro on Fri Feb 20, 2015 3:14 pm

Nope, i dont have any clips left. I clear that out long ago. I have some rendered **** already but i dont think your looking for clips with the original vanina graphics.

you can also take some parts from this videos if you want:







Those were my best edits.
User avatar
Maestro
Leader
 
Posts: 402
Joined: Mon Feb 20, 2012 2:44 pm
---------

Next

Return to News

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron