e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Wanna challenge us? Give us a holler, but be prepared...

e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Maestro on Sat Jun 23, 2012 5:37 pm

First Clan War of DiDDy in e3 team.

1st Round



e3 22-18 BluE Chip

2nd Round



e3 24-15 BluE Chip

Overall: e3 46-33 BluE Chip

DiDDy <3 !
User avatar
Maestro
Leader
 
Posts: 402
Joined: Mon Feb 20, 2012 2:44 pm

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Reaper on Sat Jun 23, 2012 5:59 pm

NOOO I wanted to do a CW with BluE Chip! :cry:
fk it.. they are all scared of me and always ragequit.. anyways gg! :mrgreen:
Reaper
Commissioner
 
Posts: 304
Joined: Wed Feb 22, 2012 8:02 pm

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Maestro on Sat Jun 23, 2012 6:01 pm

We do 3 v 3 tomorrow or so. Also ExS wants Cw with us, but for that we need our top bois :twisted: :twisted:
User avatar
Maestro
Leader
 
Posts: 402
Joined: Mon Feb 20, 2012 2:44 pm

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Reaper on Sat Jun 23, 2012 6:17 pm

MUAHAHAH ok but please in the evening.. like 20:30 GMT+1 or so.. wanna own them cuz they call me hacker and always ragequit lol
ye that ExS is gonna be hard but we can do it with that nazi :mrgreen:
Reaper
Commissioner
 
Posts: 304
Joined: Wed Feb 22, 2012 8:02 pm

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Maestro on Sat Jun 23, 2012 6:25 pm

YES WE NEED NAZI BOSSS!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
Maestro
Leader
 
Posts: 402
Joined: Mon Feb 20, 2012 2:44 pm

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Deadly on Sat Jun 23, 2012 8:27 pm

wish i had dat iv!
my disc broke into my CD-Rom ( wtf? )
and cant install anymore!
i went to the gameshop and they told me this game is not available in June ( seriously? ) :(
User avatar
Deadly
Muscle
 
Posts: 288
Joined: Wed Feb 22, 2012 2:45 pm
Location: israel \ Palastine

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Reaper on Sat Jun 23, 2012 8:33 pm

not available in June wtf?
Reaper
Commissioner
 
Posts: 304
Joined: Wed Feb 22, 2012 8:02 pm

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Maestro on Sat Jun 23, 2012 8:33 pm

cool story ****ter
User avatar
Maestro
Leader
 
Posts: 402
Joined: Mon Feb 20, 2012 2:44 pm

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Deadly on Sat Jun 23, 2012 9:16 pm

e3 Reaper wrote:not available in June wtf?

i meant * its out of stock in this store for this month :D
virgins.
User avatar
Deadly
Muscle
 
Posts: 288
Joined: Wed Feb 22, 2012 2:45 pm
Location: israel \ Palastine

Re: e3 vs BluE Chip [GTA IV] [23-06-2012]

Postby Reaper on Sat Jun 23, 2012 9:37 pm

wtf so many nolifers who buy IV in Israel? Then Y THEY NO face me??
Reaper
Commissioner
 
Posts: 304
Joined: Wed Feb 22, 2012 8:02 pm
---------

Next

Return to Clan Wars

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron