e3 [Denied]

Feeling elit3? Give it a shot and apply!

Re: e3 [Denied]

Postby Reaper on Wed Jul 11, 2012 3:57 pm

he is 'thatfagwith5secondsdelay' from brazil or whatever and has even made an fake e3 acc, he is't even applying again but he is
e3 DiDDy wrote:fat brazilian retard
so
the third and last time

DENIED.
Reaper
Commissioner
 
Posts: 303
Joined: Wed Feb 22, 2012 8:02 pm

Re: e3 [Denied]

Postby WingaleSuN on Wed Jul 11, 2012 4:30 pm

Our'm not the love of god am no Pocha of Brazilian life, but at least thanks for reading but not sounenhum Brazilian those who have been denied ... i really live in spain and my father came here in 2008 but that ok .. and so is diddy wHAT you did to me to miss so much respect that way and have the courage to another because here in the forum if not done anything I'm just a player on gta iv elfc and if I did something to you that has annoyed you peopl sorry but ok ...
WingaleSuN
Noob
 
Posts: 6
Joined: Sat Jul 07, 2012 4:03 pm

Re: e3 [Denied]

Postby WingaleSuN on Wed Jul 11, 2012 4:42 pm

I'm Brazilian who said Spanish only told the truth I live in spain Dec 2008
WingaleSuN
Noob
 
Posts: 6
Joined: Sat Jul 07, 2012 4:03 pm

Re: e3 [Denied]

Postby InfeXi0n on Wed Jul 11, 2012 7:13 pm

Hey Faker ...

Dildo said all already <3 ... I just don't know why u are brasilian, u live in Spain and in gamertag u have Belgium ?!


Anyway

DENIED
InfeXi0n
Representative
 
Posts: 77
Joined: Mon Feb 20, 2012 8:00 pm

Re: e3 [Denied]

Postby Deadly on Wed Jul 11, 2012 8:55 pm

Dude, a fake e3 Acc is enough.

DE NEIN NEIN NEINED
User avatar
Deadly
Muscle
 
Posts: 288
Joined: Wed Feb 22, 2012 2:45 pm
Location: israel \ Palastine

Re: e3 [Denied]

Postby WingaleSuN on Wed Jul 11, 2012 9:35 pm

I do not know why all this only for Brazilian nationality sometimes I think "you guys" in quotes is jealous of the Brazilians not wanting to defend them but the other it came to me cussing saying that I live in slum haha ... I guarantee that my only computing costs to his house ... not wanting to offend I just wanted to run but I noticed that you guys are prejudiced at least I saw that there's a super e3 is biased cas the good people there are Reaper, Maestro, Menace the rest are bunch of bigots just because I am Brazilian but this is fiizermos 1 vs 1 with it going? you who want to prove my nationality does not show anything but my ability ok!
Deadly and another that came to just fake the e3 ja just ok ... I know that guy **** but it does accept my apology? or do something to redeem myself?
WingaleSuN
Noob
 
Posts: 6
Joined: Sat Jul 07, 2012 4:03 pm

Re: e3 [Denied]

Postby Grzechu96pl on Thu Jul 12, 2012 3:07 am

WingaleSuN wrote: but this is fiizermos 1 vs 1 with it going?

someone should lock this thread and put this pathetic kid out of his misery *hint* *hint* :twisted:
Grzechu96pl
Representative
 
Posts: 108
Joined: Wed Mar 28, 2012 11:30 pm

Re: e3 [Denied]

Postby Menace on Thu Jul 12, 2012 3:34 am

omg... google translate fail.
Menace
Muscle
 
Posts: 54
Joined: Sun Apr 01, 2012 3:29 am
Location: Portugal

Re: e3 [Denied]

Postby Nekuta on Thu Jul 12, 2012 10:14 am

IMHO, u should say something in italian. its easy to check grammatic cos google transtalor creases balls.
Nekuta
Muscle
 
Posts: 43
Joined: Mon Apr 02, 2012 4:51 pm

Re: e3 [Denied]

Postby Reaper on Thu Jul 12, 2012 10:40 am

haha shut this topic diddy you are admin lol
just lock it
Reaper
Commissioner
 
Posts: 303
Joined: Wed Feb 22, 2012 8:02 pm
---------

Previous

Return to Recruitment

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron